Szybka dostawa od 24h | Najlepsze ceny | Rabaty i bonusy
Szybka odpowiedź na Twoje pytania

Częste pytania klientów

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań

Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA O PRODUKTY

Z jakiej płyty wykonane są meble?

Wszystkie nasze meble są wykonane z wysokiej jakości płyty laminowanej której grubość mieści się w przedziale 16-32mm w zależności od modelu. Fronty w połysku wykonane są z wysokogatunkowej płyty MDF.

Czy meble odporne są na wilgoć oraz zadrapania?

Wszystkie nasze meble wykonane są z wysokiej jakości płyty laminowanej o zwiększonej odporności na zadrapania oraz wilgoć.

Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA O DOSTAWĘ

Ile kosztuje dostawa?

Jeżeli jako sposób rozliczenia z firmą wybierzemy przedpłatę za zamówienie to otrzymamy darmową dostawę na terenie całej Polski. W przypadku skorzystania z opcji "płatności przy odbiorze” dostawa wszystkich produktów z naszego asortymentu wynosi 20zł.

Czy meble są złożone?

Wszystkie nasze meble są zapakowane w kartonach razem z akcesoriami oraz instrukcją do samodzielnego złożenia.

Istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Wysyłka za granicę aktualnie jest możliwa tylko przy zamówieniach hurtowych. Planowane jest uruchomienie sprzedaży detalicznej za granicę w najbliższym czasie.

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?

Czas oczekiwania na dostawę zależy od produktu który chcą Państwo zamówić, przy każdym produkcie znajduje się informacja o szacowanym czasie dostawy konkretnego modelu. Większość zamówień jest realizowana w 48h od złożenia zamówienia.

Czekałam/em w domu, kurier się nie zjawił.

Wszystkie nasze paczki dostarczane są przez zewnętrzne firmy przewozowe. W wypadku problemów z doręczeniem przesyłki najpierw należy skontaktować się z przewoźnikiem podając numer przesyłki który Państwo od nas otrzymali na podany w zamówieniu adres e-mail lub za pośrednictwem SMS.

Co gdy zamówienie przyjedzie uszkodzone?

Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia paczki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzeń wymagane jest spisanie protokołu szkody. Następnie należy skontaktować się z firmą za pośrednictwem formularza na stronie (link: ) i wypełnić wszystkie niezbędne informacje po których otrzymaniu firma wyślę ponownie uszkodzone elementy.

Czy można przełożyć odbiór zamówienia na inny dzień jeżeli już zostało wysłane?

W takim wypadku wszystko zależne jest od porozumienia się z firmą realizującą dowóz przesyłki legitymując się za pomocą numeru listu przewozowego który Państwo od nas otrzymali.

Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA O GWARANCJĘ

Jaki jest okres gwarancji na meble?

Gwarancja na wszystkie nasze produkty wynosi 24 miesiące.

Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA O REKLAMACJĘ

Jak zgłosić reklamację?

Reklamację należy zgłosić za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie.

W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Wszystkie roszczenia reklamacyjne są realizowane do 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.

Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA O ZWROT

Ile czasu mam na zwrot?

Zakupione meble można zwrócić w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku zwrotu kupujący ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe podczas transportu a kwota zwrotu jest pomniejszana o wartość uszkodzonych elementów.

Czy można zwrócić złożone meble?

Nie, meble można zwrócić tylko jeżeli nie zostały złożone.

Jak długo czeka się na zwrot środków?

Zwrot kosztów następuje od razu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji lub zwrotu. Zwrot lub reklamacja jest realizowany do 14 dni roboczych od daty dotarcia do nas paczki.

Kiedy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak, jeżeli zamówienie jeszcze nie wyjechało z naszego magazynu to rezygnacja z zamówienia jest bezpłatna. Natomiast jeżeli paczka opuściła już nasz magazyn wciąż możliwy jest zwrot w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia którego koszt pokrywa kupujący.

Czy zwrot mebli muszę realizować na własny koszt?

Zwrot mebli bez podania przyczyny jest realizowany na koszt kupującego. W przypadku błędu podczas pakowania elementów lub uszkodzeń firma pokrywa koszt transportu uszkodzonych elementów do klienta.

Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA O RATY I PŁATNOŚCI

Czy istnieje możliwość płatności w ratach?

Wybierz raty PayU i dokonaj zakupu w tej chwili!

Twój dom potrzebuję odrobinę świeżości, spodobał Ci się mebel i nie możesz się doczekać kiedy go kupisz? Masz Ciężkie chwile w trudnych czasach inflacji i Twoim problemem jest brak środków?

Hurtownia-Mebli wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i na drodze współpracy z pełnoprawnym operatorem Polskich usług płatniczych przygotowaliśmy dla Państwa specjalną ofertę z cała procedurą bez wychodzenia z domu. 

Bezpieczenie a przede wszystkim ONLINE

Dlaczego warto skorzystać z płatności ratalnych PayU?

  • Wniosek składamy online w kilku prostych krokach

  • Możliwość zakupu produktu wyższej klasy

  • Jasny, czytelny i przejrzysty proces wykwalifikowanych konsultantów 

Czy wiesz, że kupowanie na raty pozwala Ci przeznaczać oszczędności na inny cel? W trudnych czasach nie warto jest wyzbywać się gotówki nawet gdy się ją posiada. 

Korzystne warunki specjalnie dla Ciebie

  1. Wybierz produkty z naszej strony, dodając je do koszyka 

  2. Wybierz metodę płatności PayU decydując na ile rat chcesz rozłożyć płatność

  3. Wypełnij wniosek i poczekaj kilkanaście minut na odpowiedź z banku.

Przygotuj do tego: 

  • Dowód osobisty

  • Numer konta

  • Dane o Twoich dochodach i firmie w jakiej jesteś zatrudniony. 

Czy można kupić i odebrać w późniejszym terminie?

Tak, po złożeniu zamówienia proszę o informację w komentarzu o dogodnym dla Państwa terminie dostawy lub odbioru.

Czy można zapłacić część przelewem i część za pobraniem?

Nie ma takiej możliwości, ale dzięki ratom od PayU możliwe jest rozłożenie płatności na kilka transzy.

Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA O REGULAMIN

Czy muszę odebrać zamówienie?

Jeżeli potwierdzony został regulamin naszego serwisu to jest obowiązek odebrania paczki.

Czy muszę sprawdzić paczkę przed odbiorem?

Tak, paczkę przy odbiorze należy sprawdzić. Najlepiej wykonać oględziny zewnętrzne kartonu i sprawdzić czy nie występują widoczne obicia. Najczęściej jeżeli karton jest rozdarty to element w środku również jest uszkodzony.

Paczka jest uszkodzona - czy muszę spisać protokół szkody z kurierem?

Tak, jeżeli widzimy, że paczka jest uszkodzona to koniecznie jest aby spisać protokół szkody z kurierem, dzięki temu będziemy mogli dochodzić swoich praw od firmy przewozowego a Państwo bezproblemowo otrzymają uszkodzony element.

Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA O WSPÓŁPRACĘ

Jak można z nami współpracować?

Sprzedajesz podobny asortyment do Hurtowni-Mebli i chciałbyś go rozszerzyć o naszą ofertę?  W Twojej firmie pojawiły się nowe koszta i trzeba zwiększyć dochód? Sprawdź jakie mamy rozwiązania

Posiadamy dwa gotowe modele współpracy biznesowej. Jednym z nich jest mode

a) zakup mebli na stan 

b) popularny Dropshipping

Co daje współpraca przy zakupie na stan?

Przede wszystkim:

  • Atrakcyjną, najniższą uczciwą cenę

  • Terminowość usług

  • Pełna obsługę posprzedażową wraz z informacjami i szczegółowymi informacjami o  produktach  

  • Pełnowartościowy opis

  • Komplet zdjęć na białym tle otwartych

  • Komplet zdjęć na białym tle zamkniętych

  • Wizualizacje produktu w pomieszczeniu 

  • Szkic z naniesionymi wymiarami

Jesteśmy do Twojej dyspozycji hurt@hurtownia-mebli.pl

Dropshipping - jak zacząć?

Udaje Ci się sprzedawać produkty w internecie i potrzebujesz szerszego asortymentu? Zacznij z nami współpracę i zacznij sprzedawać produkty już od dziś! 

Otrzymaj plik XML, który bez problemu wgrasz na swojej stronie aktualizując wszystkie produkty dostępne na www.hurtownia-mebli.pl

Otrzymasz całkowitą specyfikację wraz z wszelkimi informacjami o produkcie, cenie i wysyłce. Dodatkowo udostępnimy Ci szeroki zakres zdjęć, które zdecydowanie pomogą uzyskać zamówienie. Obsłużymy cała sprzedaż za Ciebie dostarczając towar do klienta końcowego!

 

Zaczynasz?

Skontaktuj się z nami pod adresem

dropshipping@hurtownia-mebli.pl

Czy możemy dodać twoje produkty na naszą stronę?

Twoje produkty są dobre ale posiadasz małą sprzedaż? Firma prężnie się rozwiją, przez co powiększyłeś swoje moce przerobowe i brakuje Ci dystrybutorów? Jeżeli jesteś pewien, że Twoje produkty są dobre i jakościowe, wywiązujesz się z deklarowanych terminów realizacji i zadowoleni Klienci wracają ponownie na zakupy? 

Z czystym sumieniem - możesz mieć ich jeszcze więcej! 

 

Razem z nami możesz sprzedawać nie tylko w Polsce ale nawet na 27 zagranicznych rynkach! 

 

Zacznij sprzedawać na naszej platformie nie martwiąc się o generowane koszty reklam, marketingu i marki. Nasz doświadczony zespół wszystko obsłuży za Ciebie nie obciążając Cię przy tym żadną kwotą. 

 

Chcesz zacząć?

 

Przedstaw nam swoją ofertę wraz z cennikiem, a jeżeli będzie atrakcyjna nasz dział specjalistów podejmie próbę kontaktu by doprecyzować wszystkie szczegóły.

 

Pamiętaj, że zwłoka gra na naszą wspólną niekorzyść

Najczęściej zadawane pytania

INNE CZĘSTE PYTANIA

Czy posiadamy swoje salony meblowe?

Aktualnie prowadzimy tylko sprzedaż internetową.

Jest możliwość zrobienia mebli na wymiar?

Taka możliwość występuję przy niektórych modelach mebli kuchennych.

Czy mogę zamówić blat w jednym kawałku?

Maksymalna długość blatu jaki można zamówić w jednym kawałku to 180 cm.

Czy obsługują Państwo zamówienia detaliczne?

Tak, obsługujemy zamówienia detaliczne oraz hurtowe.

Czy istnieje możliwość zamówienia mebli z montażem?

Nie ma możliwości zamówienia mebli z montażem, wszystkie nasze produkty posiadają czytelną instrukcję która umożliwia szybkie i bezproblemowe złożenie.

Czy mogę dokupić szafkę do zestawu mebli kuchennych?

Tak, każdy nasz zestaw mebli kuchennych można powiększyć o dodatkowe szafki

Czy można zakupić bony podarunkowe do wykorzystania w sklepie online?

Tak, w naszym sklepie internetowym możesz zakupić prezent dla najbliższych w postaci bonu podarunkowego. Nie ryzykuj czy trafisz w gust, przy zakupie karty podarunkowej o wartości m.in 1500zł GRATIS otrzymasz od dodatkowe 50zł na zakupy w naszym sklepie.

Zakupy z hurtownia mebli to pewność i zawsze niskie ceny 🙂
Darmowa dostawa

Na wszystkie produkty w naszym sklepie

Bezpieczny transport

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone

Zakupy bez ryzyka!

Dowiedz się więcej: kliknij tutaj

📍Darmowa dostawa na terenie CAŁEJ POLSKI!

Warszawa | Poznań | Kraków | Gdańsk | Łódź | Szczecin Wrocław | Wszystkie

🏷️ Twój koszyk
Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta?

Sklep
0 pozycje Koszyk
👋Moje konto