Wszystko co musisz wiedzieć

Reklamacje i zwroty

Poniżej przedstawiamy wszystkie niezbędne informacje.

Formularz złożenia reklamacji / zwrotu

Click or drag a file to this area to upload.
Wgraj wypełniony protokół szkody od kuriera w momencie gdy paczka została uszkodzona przed odebraniem.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Do każdego protokołu niezbędne jest przekazanie zdjęcia wszystkich uszkodzonych elementów / paczek do sprzedawcy przyjmującego zamówienie
Jak zgłosić reklamację?

Reklamację należy zgłosić za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie.

W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Wszystkie roszczenia reklamacyjne są realizowane do 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.

Ile czasu mam na zwrot?

Zakupione meble można zwrócić w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku zwrotu kupujący ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe podczas transportu a kwota zwrotu jest pomniejszana o wartość uszkodzonych elementów.

Czy można zwrócić złożone meble?

Nie, meble można zwrócić tylko jeżeli nie zostały złożone.

Jak długo czeka się na zwrot środków?

Zwrot kosztów następuje od razu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji lub zwrotu. Zwrot lub reklamacja jest realizowany do 14 dni roboczych od daty dotarcia do nas paczki.

Kiedy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak, jeżeli zamówienie jeszcze nie wyjechało z naszego magazynu to rezygnacja z zamówienia jest bezpłatna. Natomiast jeżeli paczka opuściła już nasz magazyn wciąż możliwy jest zwrot w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia którego koszt pokrywa kupujący.

Czy zwrot mebli muszę realizować na własny koszt?

Zwrot mebli bez podania przyczyny jest realizowany na koszt kupującego. W przypadku błędu podczas pakowania elementów lub uszkodzeń firma pokrywa koszt transportu uszkodzonych elementów do klienta.